23948sdkhjf

Saint Tropez indleder nyt brandkoncept med flagskibsbutik

Butikken ligger i hjertet af København.
Det danske tøjmærke Saint Tropez skal være umiddelbart genkendeligt, lige meget hvor i verden man er.

Det er ideen bag mærkets nye koncept, som blev skudt i gang med åbningen af en ny flagskibsbutik på Købmagergade i København for nylig, skriver Tøj.

- I vores segment er vi klar over, at udtrykket skal være let at aflæse, og det skal være genkendeligt lige meget, om kunden besøger en butik i Danmark eller i Sverige. Det vigtigste er, at kunden får den oplevelse, som kunden forventer, og det skal det nye design hjælpe med, siger Hans-Peter Henriksen, som er direktør for virksomheden.

Han fortæller desuden, at Saint Tropez ikke skal passe til alle kvinder men især henvender sig til aldersgruppen 25-35 år, og at butikkerne skal udstråle en varm, feminin atmosfære.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.063